Pasūtījuma uzsākšana/nodošana/

lokācija

Mēs vienmēr ieklausamies Tavā viedoklī, kuru saņemam caur mūsu aptaujām un Taviem vērtējumiem aplikācijā. Viena no biežāk minētajām lietām ir Tavas atrašanās vietas noteikšana veicot pasūtījumus. Mums ir daži ieteikumi, kā uzlabot situāciju, kad rodas problēmas noteikt atrašanās vietu.

Problēmas noteikt atrašanās vietu

Kurjerpartnera lietotnei ir jābūt iespējai noteikt Tavu atrašanās vietu, lai tā varētu piešķirt atbilstošus pasūtījumus. Ja kaut kas ar lokācijas noteikšanas iestatījumiem Tavā tālrunī ir nogājis greizi un tie nedarbojas - Wolt Partner nevarēs Tevi atrast, dot Tev jaunus pasūtījumus, vai atļaut pabeigt iesāktos. Ja lietotne saskaras ar atrašanās vietas noteikšanas problēmām, Tu saņemsi paziņojumu, ka nav iespējams noteikt, kur Tu atrodies.

Problēmas risinājumi

Ja Tu saskaries ar iepriekš aprakstītajām problēmām, vispirms pārliecinies, lūdzu, vai lietotnei ir veikti visi atjauninājumi. Par atjauninājumu atbilstību Tu vari pārliecināties Google play or App store lietotņu platformās. Lūdzu, neatliec atjauninājumus, jo tikai jaunākie atjauninājumi ļauj pilnībā izmantot visas lietotnes funkcijas. I

Veicot piegādes, iesakām atrasties atvērtā Partnera lietotnē, cik vien daudz tas iespējams, lai izvairītos no GPS problēmām. Saņemot ziņu, ka lietotne nevar Tevi atrast, lūdzu pārslēdzies atpakaļ uz to, taču, ja arī pēc tam problēmas turpinās, lai uzsāktu, vai pabeigtu pasūtījumu, sazinies ar mūsu Suporta komandu, kura palīdzēs atrast risinājumu.

Līdzīgi jārīkojas situācijā, ja Tu atrodies pārāk tālu no pasūtījuma saņemšanas vai nodošanas vietas.

Mēs esam droši, ka ievērojot visu iepriekšminēto, Tev veidosies daudz pozitīvāka piegādes pieredze un lietas notiks raitāk.

🚀