Kā rīkoties, ja pasūtījums vēl nav gatavs?

Ja ierodoties restorānā norādītajā laikā pasūtījums vēl nav gatavs un personāls norāda uz nepieciešamību uzgaidīt, mēs Tev iesakām rīkoties sekojoši:

Ja ir skaidrs, ka pasūtījums kavēsies ilgāk par 10 min virs norādītā laika - Tev ir tiesības sazinoties ar mūsu Suporta komandu, atteikties no pasūtījuma un tikt pie nākamā pasūtījuma.

vai arī

Tu vari izvēlēties uzgaidīt pasūtījumu, taču arī šajā gadījumā, lūdzu, sazinies ar Suporta komandu.

Tā ir Tava izvēle, taču ilgstoša gaidīšana var samazināt Tavus ienākums.

Zinām, ka lieka gaidīšana restorānos ir kaitinoša un Tu zaudē laiku, tāpēc, par katrām pilnām 15 min, kuras restorāns kavē - saņemsi kompensāciju.

N.B. Kompensāciju varēsim pieškirt tikai tad, ja visu gaidīšanas laiku būsi bijis restorānā vai pie tā un restorāns nebūs jau atzīmējis, ka ēdiens ir gatavs.