Kontakta un bezkontakta piegādes

Bezkontakta piegādes laikā rīkojies sekojoši:

1. Atstāj ēdienu pie Klienta durvīm

2. Atzīmē aplikācijā “piegādāts”

3. Piezvani pie durvīm vai pieklauvē ( ja komentārā rakstīts “nezvanīt / neklauvēt”, protams, tad nedari to!)

4. Piezvani Klientam uz telefonu un tad dodies projām. Izņemot gadījumus, ja veic piegādes no iDeal un Samsung veikaliem - tad atkāpjoties ir jāsagaida, kamēr Klients paņem pasūtījumu.

Klientiem ir iespēja izvēlēties starp Kontakta un Bezkontakta piegādi. 

Kontakta piegāde nozīmē piegādāto pasūtījumu nodot klientam rokās vai nu pie viņa mājas, dzīvokļa vai biroja durvīm saskaņā ar klienta norādēm. Klients ir izvēlējies kontakta piegādi, ja norādēs pie pasūtījuma nav atzīmes par bezkontakta piegādi. 

Savas drošības nolūkos Tev  kā Kurjerpartnerim vienmēr ir iespēja atteikties veikt kontakta piegādi un pasūtījumu nogādāt bezkontakta piegādes veidā, ievērojot zemāk norādītos soļus, taču šādā situācijā vienmēr jāsazinās ar mūsu Suporta komandu, lai viņi par to varētu informēt klientu.