Kā rīkoties, ja nevari atrast klientu?

Ja veicot piegādes, gadās, kad nevari atrast klientu un viņa norādīto adresi - šī nepatīkamā situācija var samazināt pasūtījuma kvalitāti, radot klienta neizpartni un neapmierinātību, kas var novest pie klienta zaudēšanas.

Situācija ir vēl sliktāka, ja Tu ved vairākus pasūtījumus - tad arī nākaimais klients gaidīs ilgāk.

Būsim priecīgi, ja ieskatīsies dažos padomos, kā rīkoties un izvarīties no šādām situācijām.

1. Atver vēlreiz klienta norādīto adresi un pārliecinies, ka neesi palaidis garām kādu svarīgu norādi

2. Noteikti ieskaties arī klienta atstāto komentāru sadaļā, jo, iepspējams, tieši tur ir nepieciešamās norādes.

3. Ja norāžu nav, lūdzu sazinies ar klientu, zvanīšanai izmantojot speciālo taustiņu lietotnē..

4. Tikai tad, ja nav komentāru un klients neatbild uz Tavu zvanu - ir īstai laiks sazināties ar mūsu Suporta komandu. Viņi Tev ieteiks, kā rīkoties tālāk.