Kā rīkoties, lai pasūtījums neizlītu?

Izlijis pasūtījums noteikti sabojās klienta un arī Tavu piegādes pieredzi. Lai maksimāli izvairītos no šādām situācijām, iesakām dažas lietas, kam pievērst uzmanību:

Saņemot pasūtījumu, iesakām pārliecināties vai dzērieni ir labi iepakoti. Vislabāk un ērtāk dzērienus pārvadāt tam paredzētos dzērienu turētājos - tā iepakotus dzērienus Tev vajadzētu saņemt katrā restorānā.

Mūsu velo/moto somai jau komplektā ar somu ir īpaši dzērieniem paredzēti turētāji, lūdzu, izmanto tos.

Vedot pasūtījumu, jo īpāši ar dzērieniem, centies somu pasargāt to straujām kustībām, somas šūpošanas un sakrratīšanas.

Un tomēr, ja nu ievērojot visu iepriekšminēto, dzēriens ir izlijis - sazinies ar mūsu Suporta komandu, lai kopā izlemtu, kā rīkoties.

Lai Tev izdevusies diena!