Kā izvairīties no pasūtījumu sajaukšanas?

Klients saņem ar piegādi ne to, ko ir pasūtījis.

Iedomājies, ir sestdienas rīts un brokastīs Tu vēlies tikai vienu - burgeru ar frī kartupeļiem un kārtīgu glāzi atspirdzinoša dzēriena. Daži klikšķi aplikācijā un Tu jau mierīgi gaidi savu izvēlēto pasūtījumu, jo restorāns jau to gatavo. Pie durvīm zvana - Tu steidzies saņemt savu pasūtījumu, taču - "ak vai" - burgera vietā pasūtījumā Tu atrodi bļodu ar salātiem. Tev vairs nemaz nav jautri...

Kā sajauktie pasūtījumi ietekmē mūs visus?

1. Klients ar šādu pieredzi nenoliedzami ir sarūgtināts - mēs visi varam zaudēt šo klientu.

2. Parasti šādās situācijās cieš vairāki klienti,  jo arī otrs pasūtījums ir aizbraucis nepareizā virzienā un arī te sanāk gaidīt.

3. Sajauktie pasūtījumi arī dārgi izmaksā, jo jākompensē ir kā klientiem, tā arī restorānam par atkārtotu gatavošanu. 

Mums ir daži ieteikummi, kuri var palīdzēt maksimāli izvairīties no sajauktajiem pasūtījumiem.

Lūdzu, pārliecinies, ka esi paņēmis pareizo pasūtījumu, pirms Tu izej no restorāna. Mūsu pieredze rāda, ka lielākā daļa pasūtījumu tiek sajaukti, kamēr kurjers vēl atrodas resrtorānā.

Mēs pilnīgi piekrītam, ka Wolt Kurjerpartnerim ātra piegāde ir ļoti svarīga, taču labāk "septiņreiz nomērīt" un izvairīties no laika zaudēšanas, ja kaut kas tiks sajaukts. Tāpēc ļoti būtiski ir pārliecināties, ka pasūtījums, ko restorāns izsniedz sakrīt ar to, kas ir norādīts aplikācijā. Uz pasūtījuma iepakojuma vienmēr ir jābūt klienta vārdam vai pasūtījuma numuram.

Gadījumā, ja restorāns nav atzīmējis uz iepakojuma pasūtījuma datus, lūdzu, jautā restorāna darbiniekiem, vai sagatavotais pasūtījums ir paredzēts konkrētajam klientam. Ir reizes, kad vienā restorānā ir pasūtījumi klientiem ar vienādiem vārdiem - šeit, lūdzu, esi ļoti uzmanīgs!

Tikai kopā sadarbojoties, mēs varam panākt labāko iespējamo rezultātu.

Piegādājot Savienoto pasūtījumu režīmā Kurjerpartnera somā parasti atrodas varāk kā divi pasūtījumi. Ir vērts pievērst uzmanību tam, ka pasūtījumu nodošana ne vienmēr ir tādā secībā kā pasūtījmu saņemšana.

Nododot pasūtījmu klientam, vienmēr pārliecinies, ka no somas izņem pareizo pasūtījumu un vēlreiz salīdzini, vai vārds un pasūtījuma numurs uz iepakojuma saskan ar lietotnē norādīto.